duminică, 15 februarie 2015

Day after

Să faci parte dintr-un grup numeros de oameni cu care să îți petreci majoritatea timpului poate fi o armă cu două tăișuri.
 
Caractere deosebite sau infecte, oameni dușmănoși sau prietenoși, persoane de încredere sau persoane mai greu de citit se pot afla în componența unui grup.
 
Am schimbat câteva echipe de la 10 ani când am început fotbalul și am intrat în contact cu diverse tipuri de oameni. De la fiecare am învățat ceva, fie că mi-au păzit spatele sau au vrut să mă împingă în groapă.
 
Mulți spun că viața de fotbalist este una ușoară.. De fapt, e muncă fizică, ca și cea de muncitor în construcții, de exemplu. Mii de km alergați, de kg ridicate, de lacrimi vărsate, pentru a declanșa oamnilor niște sentimente.
 
După cantonamentul ce tocmai s-a încheiat mi-am consolidat părerea despre lipsa de cunoștințe și profesionalism "de la noi".
 
Oameni nepregătiți și mediocri pe poziții fruntașe, întâmplări penibile..
 
Peste toate, mă simt pregătit acum pentru returul ce urmează!
 
Am petrecut V-day între băieți, am avut câteva ore libere. Ne-am relaxat și amuzat la un pahar de ceva..
 
Iubiți-vă la fel și după ziua de ieri, oferiți o floare nu doar la ocazii speciale, pentru că sigur va valora mai mult.
 
În plus, sigur vor fi la reducere.  :))

#Fiide10 !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu