duminică, 8 februarie 2015

De 10

Trece timpul ăsta zici că e nebun..

Am disputat astăzi primul meci de verificare și am luat primul, chiar primul, contact cu mingea. (cu prietenii de la FCM Dorohoi)
Urmează câteva zile de cantonament (poate nu!), o săptămâna mai exact, cam cea mai grea din an. Clar o să mă termine fizic și chiar și psihic. Din fericire doar antrenamentele o mai fac!

Valentine's-ul îl petrecem iar în echipă, ca băieții.. Nu îmi mai amintesc dacă e al doilea sau al treilea an consecutiv. E și prima asemenea zi după ani buni când sunt liniștit.

Cine zice că fotbaliștii își câștiga banii ușor, ar trebui să se informeze mai bine..

Dl. Radu Constantinescu a punctat foarte bine pe propriul blog (Radu F. Constantinescu) : "nu văd nicio problemă să-i faci iubitei o supriza, atâta vreme cât nu e singura din an." :))

Mă amuz alături de o fată frumoasă pe o temă pe care nu credeam că o să mai pot vreodată. "Te apucă?", zice ea, "...Nemți, îți faci rău singur!". De unde?! Eu sunt bine mersi. Aproape! O bordură m-a salvat de ceva mult mai grav și o jantă franjuri e ceva aproape mulțumitor! Și mașina în service..

Am citit un articol interesant astăzi, al unei prietene, mai de fete el așa. Sigur veți fi interesate, fetelor. AM : Let's speak fashion with CATWALK15

Vă pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu