joi, 9 aprilie 2015

Liniște și iertare


Ne aflăm într-o perioadă în care liniștea ar trebui să predomine, păcatele să fie iertate și acțiunile noastre să cuprindă fapte bune și iertare. 
Zilele trecute am avut parte de o surpriză foarte frumoasă, m-am trezit când nu mă mai așteptam, cu frate-miu la ușă. Gândul că va fi lângă noi în perioada asta frumoasă îmi dă o senzație de liniște. 
  
Întâlniți-vă cu iepurașul, cumpărați cadouri frumoase, faceți tot ce e posibil să aduceți zâmbetul pe buzele persoanelor dragi! 
  
Urmează mâine o deplasare luunga la Miercurea Ciuc, după ce etapa trecută am fost suspendat pentru cumul de cartonașe galbene. Sper din suflet să legăm două victorii, chiar dacă condițiile din ultimele zile nu recomandă asta. 
  
Îmi doresc să fiu iertat de toate persoanele cărora le-am greșit și îmi cer iertare prin intermediul acesta, vă doresc un Paște cât mai fericit alături de persoanele dragi vouă și multă liniște în suflet! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu