sâmbătă, 7 martie 2015

Prim pas cu stângul

Returul campionatului a început pentru noi cu o înfrângere, din păcate. Cu siguranță trebuie să ne luăm revanșă etapa viitoare, când vom juca pe teren propriu.

Sunt puțin dezamăgit deoarece aveam așteptări mari în legătură cu acest meci, din care am ieșit și înfrânt și puțin lovit.

Mi-am pierdut două ore din viață aseară, uitându-mă la 50 Shades, plasându-mă apoi în categoria celor care dau thumbs down acestui film. Prea multă publicitate, prea mult entuziasm pentru un film care nu a luat notă de trecere pe IMDB.

In fine. Am auzit astăzi o știre destul de interesantă. "Un suporter a lui Schalke 04 a fost condamnat la 18 luni de închisoare pentru că a folosit materiale pirotehnice la un meci al favoritei." A doua oară nu cred că va mai folosi. În schimb, noi preferăm legile permisibile și asta e valabil în legătură cu majoritatea infracțiunilor.

Mâine e una dintre puținele zile cu o adevărată semnificație și o doză de sensibilitate, ziua femeii. Vreau să tranmit prin această cale la mulți ani și o primăvară frumoasă tuturor persoanelor ce reprezintă sexul frumos!

"E cartea ce toți ne-am dorit-o,
Din vremea când eram băieți;
Din scoarță-n scoarță am citit-o
Și tot suntem analfabeți!"

Constantin Tone 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu