miercuri, 4 martie 2015

Babe, dimineți cu soare, Nemti


Hello! 

După ce aseară mi-a înghețat părul ud când am ieșit puțin afară, și mi-a fost acoperit de fulgi de zăpada, raze puternice de soare m-au trezit în această dimineață.. 
  
Potrivit tradiției, primele nouă zile ale lunii martie sunt considerate "babe", de care toți trebuie să ținem cont. Fiecare trebuie să își aleagă o anumită "babă" și în funcție de cum va fi acea zi, frumoasă, urâtă, norocoasă, ghinionistă, așa ne va merge tot anul. 
  
Nu prea cred eu în chestiile de genul însă la insistențele unei persoane dragi mie mi-am ales ziua de 8 martie ca fiind baba mea. 
  
Am mizat pe faptul că, de ziua femeilor (persoanelor fără de care nu am putea trăi), vremea nu poate fi decât una frumoasă și ziua pe măsură.  
  
Să aveți o primăvară frumoasă! Vă pup! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu